19 kwi 2012

Top 10

Jak obiecałem, dziesięć najśmieszniejszych błędów, wygłupów, sarkazmów itp. w historii mojej klasy.

10. Zielony barszcz
      Dzisiaj po szkole wpadli do mnie Konrad i Patryk. Zagraliśmy w pokera na żetony, po czym poszliśmy do sklepu. Jak rozmawialiśmy na tarasie, Patryk powiedział:
- Lubię zielony barszcz

9. Pomylona stolica
    W czwartej klasie, był sprawdzian z historii o stolicach państw europejskich. Konrad obok "Hiszpania", napisał "Real" zamiast "Madryt". Pani powiedziała, że jakby napisał "Real Madryt", to by mu uznała"

8. Przyroda
    Na początku piątej klasy, mieliśmy ułożyć w naszej sali gazetkę dotyczącą jesieni. Patryk wymyślił przez ten czas powiedział mi:
- Ej, Paweł. Słuchaj: Przyroda, przyroda i piękniejszy jest świat.

7. Okularnik
    Mieliśmy zrobić gazetkę na wiosnę. Wyjąłem nożyczki i udawałem, że to okulary.

6. Jasna niesprawiedliwość
    Pewnego dnia, w trzeciej klasie, rozdali nam... deserki. Dominika zaczęła jeść. Za nią w ślad poszedł Konrad. I wtedy Dominika krzyczy:
- Proszę pani, a Konrad je budyń.
A sama jadła (żaden chłopak jej nie lubi, bo to skarżypyta).

5. Strzelec
    W czwartej klasie, Wiktor, który jak już mówiłem wyprowadził się do Koła, na lekcji polskiego, włożył do obudowy długopisu małą, papierową kulkę. Przyłożył obudowę do ust i dmuchał. Tak oto strzelił papierową kulką w Gajdę (5 razy).

4. U Abrahama
    Pewnie pamiętacie jak w ostatnim poście napisałem o tym. Dominika się pomyliła myśląc, że 0,12 to to samo co jedna druga. Pani jęczy: "A gdzie reszta Izraela", a ja odpowiadam "U Abrahama na piwie".

3. Z czego zbudowana jest woda?
    Wczoraj mieliśmy powtórzenie wiadomości na przyrodzie, z działu "Budowa i właściwości materii". Byliśmy podzieleni na trzy grupy i zadawaliśmy pytania. Taka jedna z klasy, Martyna, zadała pytanie:
- Jak się nazywa atom wody?

2. Najnowszy hit
    Na wuefie, w szatni męskiej, Szymek puścił remix piosenki "Ai Se Eu Te Pego". A Konrad na to:
- To "Nosa", najnowszy hit.

1. Flaki
    Pamiętacie pewnie, jak napisałem o tym, jak w czwartej klasie, Wiktor na kartkówce napisał "cienkie flaki" zamiast "jelito cienkie".

To koniec tej listy i koniec tego posta. To tyle. Narkoza, Paweł ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz