16 kwi 2012

Badania

Siema. Na szczęście dzisiaj się coś ciekawego zdarzyło. To były badania. Były na wuefie. Co tam było? To w dalszej części. Najpierw były dziewczyny, a potem chłopaki. Konrada i Patryka z naszej klasy nie było. Byłem więc tylko ja, Martin, o którym wam wcześniej powiedziałem, Szymon, Marcin (w dalszej części Gajda) i drugi Marcin (w dalszej części Mano).

Najdziwniejsza scena:
Sprawdzano czy się garbimy. Wchodziliśmy za palankin i się rozbieraliśmy, a Gajda podglądał jak Martin się rozbiera i się z niego śmiał (co było dziwne).

Największa gafa:
Zapomniałem założyć okularów podczas badania wzroku.

Największe roztrzepanie:
Gajda "majstrował" przy wadze

Największe "wyróżnienie":
Gajda, Szymek i ja mieliśmy, podczas mierzenia ciśnienia 105 na 60, za to Martin 110 na 60. I to się nazywa wyróżnienie :D.

A na koniec zagadka: W którym mieście hamburgery są najpopularniejsze ?
Odpowiadajcie w komentarzach. Prawidłowa odpowiedź będzie pokazana jutro. Narka, Paweł :).

1 komentarz: