18 lip 2012

Wesele, skandal i cud

Witam was wszystkich :D. Wybieram się w sobotę na wesele do Morąga w województwie warmińsko-mazurskim. A ja mieszkam w wielkopolskim, także to będzie baaaardzo długa podroż. To bardzo "ekskluzywne" wesele. Tylko najbliższa rodzina się tam zjedzie. Zjedzie sie na małe wesele (słowo ekskluzywne było w cudzysłowu). Kto bierze ślub? Mój kuzyn Marcin.


UWAGA!!! Nie idźcie z Konradem na ryby bo... tgut...nr ndi ... ach ten zasięg. Nie no, nie mogę powiedzieć. Powiem tyle, złe to skandal i cała miejscowość o tym trąbiła. Teraz już wszystko cichnie. Powoli Sosna traci na pewno kolegów, przez to wszystko. Jak wrócimy do szkoly, to na pewno będzie krwawa jatka.


Cud się zdarzył!!! Nie, nie wynaleziono lekarstwa na raka (sorki). Wstałem dziś o 9-tej, a zwykle wstaje o 11-tej lub 12-tej. Opłacało sie ustawianie budzika ;).


Ściągnąłem z Chomikuj piosenkę i cały dzień, non-stop ja słucham. Wątpię żeby mi się zbrzydła. Oto i ona:







Miłego słuchania. To tyle na dzień dzisiejszy. Narkoza, Pawelion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz