12 lip 2012

Konrad zmienił image

Jak w temacie, Konrad zmienił wizerunek. Na dodatek, z lepszego na gorsze. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem jego fryzurę, to pomyślałem: "What the...?, What the...?". Wyobraźcie sobie chłopaka, dwunastoletniego, z brązowymi włosami i paskiem koloru blond, przechodzącego przez środek głowy. Na zawodach strażackich były dopiero jaja, ale o tym później. Jeżeli nie zmyje tego paska, to go do szkoły nie wpuszczą. Oby to był ten rodzaj farby co się zmywa po 30 myciach, bo inaczej... będą jaja, że portier go do szkoły nie wpuści.

Kolejne wydarzenie ( i było ono dzisiaj):
Siódma rano. Włączam laptopa, odpalam neta i od razu wchodzę na YouTube posłuchać ulubionej piosenki, a tu mi wyskakuje, że jest błąd. Najdziwniejsze w tym jest to, że teledysk się nadal ładował i mogłem słuchać piosenki. Był jednak pewien minus. Nie mogłem zatrzymać tego wszystkiego, więc co kilka minut słychać było śpiew. Już chciałem powiedzieć: "Cicho, bo Cię rodzice usłyszą!". I tak oto obudziłem rodziców :D.

Na końcówkę piosenka do której chciałem powiedzieć "Cicho, bo Cię rodzice usłyszą!"



Do następnego postu, Pawelion.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz