26 maj 2012

Reaktywacja

Siemano. Wczoraj w nocy wróciłem z wycieczki. W niedzielę się przygotowywałem, więc posta nie było. Dzisiaj jest Dzień Matki, więc życzę zdrowia wszystkim matkom w Polsce.
W Polsce Dzień Matki, a u mnie dzień pełen nowości. Drzwi do łazienki - przemalowane, huśtawka - przesunięta, kwiatek co był w salonie - w moim pokoju. Były też zmiany na forum. Moja serdeczna koleżanka (nie, to nie ty Era), która jeszcze pięć dni temu była "szarakiem", jest teraz moderatorem. Zarejestrował się też we wtorek nowy gościu, który od razu dostał rangę redaktor i napisał 13 tematów i wznowił jeden temat. Dla mnie, to jakiś cud. Pewnie dla innych też.
Dziś był też dzień pełen ściągania. Ściągnąłem moją ulubioną piosenkę na laptopa i w tej chwili ściągam TeamSpeak. Na razie jest 1,6 MB z... 28,2. Życzcie powodzenia.

Na taki koniec, pioseneczka:



I pamiętajcie... będziecie żyli, będziecie kochali, będziecie tańczyli jeszcze raz. To tyle, Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz