26 maj 2013

Tu wstaw tytuł, który by pasował do treści tego posta

Witam was wszystkich ignorującego mego bloga, mnie i mój papier toaletowy. Jestem dzisiaj w złym humorze, gdyż jutro trzeba oddać prezentację na matematykę, a ja jestem znaaaacznie do tyłu (zwłaszcza dlatego, że boję się pytać ludzi o ich ulubiony smak lodów do ankiety, którą muszę wykonać). Mimo złego humoru mam dobry humor (dziwne, no nie?) i krzyczę: "Magic paper toilet" (lepiej żebyście nie wiedzieli czemu). Nasłuchałem się też przez ostatni tydzień "kawałów" wypowiedzianych przez nauczycielkę języka polskiego, na przykład: "Słońce jest otoczone warstwą ozonu, która przez działalność człowieka ma czarne dziury", albo "W 1893 roku w Nowej Zenlandii prawo wyborcze otrzymali mężczyźni". Ale to nie jest jedyny przejaw roztrzepania. Około miesiąc temu, ta sama nauczycielka powiedziała, że Jamajka jest wyspą na Morzu Śródziemnym. Wyobrażam sobie jakby wyglądała encyklopedia, którą by ta nauczycielka wydała. A poza tym, skąd ona wytrzasnęła Nową Zenlandię? O Nowej Zelandii coś niecoś wiem, ale o Nowej Zenlandii, to absolutnie nic nie słyszałem.

Nie chcę mi się więcej pisać więc podsumowuję to tak: MAGIC PAPER TOILET!!
Doswjednija, Paweł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz