4 sie 2012

Operacja: Zamek

Cześć. To znowu ja. Mam zamiar rozpocząć operację pod kryptonimem "Zamek". Na czym ona polega: skoro są na YouTube filmiki ze starymi bajkami polskimi, to powinien być też mój ulubiony serial, który oglądałem na niemieckiej telewizji. Nazywa się "Takeshi's Castle". Spróbuję znaleźć wersję po niemiecku i będę mógł sobie oglądać.

Moja wielka gafa: Postawiłem szklankę soku aroniowego na kartce, na której był napisany kod PIN do modemu, dzięki któremu mogę się połączyć z Internetem. Na szczęście udało mi się zapamiętać kod zanim zdołałem wyrzucić tą mokrą kartkę i przepisać na inną kartkę.

Jutro rano, specjalnie z Niemczech, przyjedzie mój tata.

Chciałbym teraz wam przedstawić piosenkę tygodnia:


To chyba wszystko. Życzę złotego wieczoru, Paweł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz